Aktualności

  • Lubelskie muzea zapraszają 15 sierpnia 2025

    15-08-25
    15-08-25
    Dodano: 13/08/2025

    Sierpniowy długi weekend to doskonała okazja, by odkryć piękno i różnorodność województwa lubelskiego. Niezależnie od tego, czy marzysz o spokojnym spacerze po zabytkowych uliczkach lubelskich miast i miasteczek, fascynującej podróży w przez historię, czy aktywnym wypoczynku wśród ma ...

     
  • Tour de Pologne Women 2025

    12-08-25
    14-08-25
    Dodano: 07/08/2125

    Trzecia edycja Tour de Pologne Women odbędzie się w dniach 12–14 sierpnia 2025 roku na terenie województwa lubelskiego i Roztocza. Trzy dni, trzy etapy i setki kilometrów malowniczych tras – kolarskie zmagania zawitają do Zamościa, Chełma, Nałęczowa i Kraśnika. ...

     
  • Lubelskie w sierpniu 2025 | Sprawdź, co się wydarzy!

    01-08-25
    31-08-25
    Dodano: 25/07/2025

    Przygotuj się na sierpień pełen wrażeń w województwie lubelskim! Zacznij od Festiwalu "Gryczaki" w Janowie Lubelskim, następnie wybierz się na krasnostawskie Chmielaki i Zamojskie Winogranie, a na deser – podziwiaj balony nad Nałęczowem podczas Międzynarodowych Mistrzostw Balonowych! My ...

17-11-22
17-11-22

17 listopada Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zorganizowała szkolenie online z marketingu i promocji, w ramach projektu pn. „Wiedza i umiejętności podstawą budowania Marki Roztocze, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Szkolenie połączone z warsztatami poprowadzili Jacek Janowski, ekspert w Departamencie Marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej, Joanna Szyndler, wieloletnia redaktorka naczelna magazynu „Podróże” oraz Dorota Lachowska, Dyrektor Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Tematyka szkolenia obejmowała następujące zagadanienia:

1. Marketing w turystyce

2. Trendy w Marketingu

3. Walor a produkt turystyczny

4. Storytelling i media w promocji turystycznej

5. Wykorzystanie storytellingu i przykłady angażujących czytelnika treści

6. Gdzie publikować? Rynek mediów tradycyjnych i internetowych w Polsce

7. Jak zaplanować i zrealizować kampanię reklamową

8. Rodzaje i przykłady kampanii reklamowych w turystyce

Uczestnikami szkolenia byli zarządcy, właściciele certyfikowanych miejsc Marki Roztocze, przedstawiciele samorządów, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, pracownicy informacji turystycznej oraz przedsiębiorcy z branży turystycznej z terenu Roztocza, zarówno z województwa lubelskiego jak i podkarpackiego. Dziękujemy za zaangażowanie i aktywny udział w szkoleniu.

W ramach projektu zorganizowane zostały trzy szkolenia online. Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zaprosiła do współpracy ekspertów z dziedziny tworzenia marki turystycznej oraz sieciowania produktów turystycznych. Szkolenia połączone z warsztatami umożliwiły dotarcie do jeszcze większej liczby podmiotów, w tym również przedstawicieli samorządów terytorialnych, pracowników stowarzyszeń i organizacji z branży turystycznej, jak również pracowników informacji turystycznej. Dodatkowo, stanowiły one doskonałą platformę do wymiany doświadczeń, jak również nawiązywania współpracy między poszczególnymi podmiotami na różnych poziomach zarządzania.

Tematyka szkoleń dotyczyła zasad spójnego budowania marki, sieciowania i współpracy przy tworzeniu oferty turystycznej oraz informacji z zakresu marketingu i promocji. Informacje przekazane przez specjalistów zostały dostosowane do obecnych warunków i zasad funkcjonowania branży turystycznej.