News

  • Lubelskie 2025 cultural events calendar

    2025-01-01
    2025-12-31
    Published: 01/01/2025

    We encourage you to discover the extraordinary tourism and cultural wealth of the Lublin region in 2025! Lubelskie is a place where tradition meets modernity, and every month is filled with unique events that attract visitors from across Poland and around the world. Lublin, as the heart of the regi ...

     
  • Christmas greetings

    2024-12-24
    2024-12-26
    Published: 24/12/2024

    On behalf of the Board and all the staff of the Lublin Regional Tourist Organisation, we would like to extend our warmest wishes for the upcoming Christmas season. May it be a time of reflection, peace, and mutual goodwill. We also wish you good health, prosperity, and many unforgettable moments in ...

     
  • Lublin - European Capital of Culture 2029

    2024-09-25
    2029-12-31
    Published: 25/09/2024

    Lublin has been named the European Capital of Culture for 2029! This unique award signifies a host of interesting initiatives, projects, and cultural events, as well as extraordinary promotion of the city on the international stage.

2022-11-17
2022-11-17

17 listopada Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zorganizowała szkolenie online z marketingu i promocji, w ramach projektu pn. „Wiedza i umiejętności podstawą budowania Marki Roztocze, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Szkolenie połączone z warsztatami poprowadzili Jacek Janowski, ekspert w Departamencie Marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej, Joanna Szyndler, wieloletnia redaktorka naczelna magazynu „Podróże” oraz Dorota Lachowska, Dyrektor Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Tematyka szkolenia obejmowała następujące zagadanienia:

1. Marketing w turystyce

2. Trendy w Marketingu

3. Walor a produkt turystyczny

4. Storytelling i media w promocji turystycznej

5. Wykorzystanie storytellingu i przykłady angażujących czytelnika treści

6. Gdzie publikować? Rynek mediów tradycyjnych i internetowych w Polsce

7. Jak zaplanować i zrealizować kampanię reklamową

8. Rodzaje i przykłady kampanii reklamowych w turystyce

Uczestnikami szkolenia byli zarządcy, właściciele certyfikowanych miejsc Marki Roztocze, przedstawiciele samorządów, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, pracownicy informacji turystycznej oraz przedsiębiorcy z branży turystycznej z terenu Roztocza, zarówno z województwa lubelskiego jak i podkarpackiego. Dziękujemy za zaangażowanie i aktywny udział w szkoleniu.

W ramach projektu zorganizowane zostały trzy szkolenia online. Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zaprosiła do współpracy ekspertów z dziedziny tworzenia marki turystycznej oraz sieciowania produktów turystycznych. Szkolenia połączone z warsztatami umożliwiły dotarcie do jeszcze większej liczby podmiotów, w tym również przedstawicieli samorządów terytorialnych, pracowników stowarzyszeń i organizacji z branży turystycznej, jak również pracowników informacji turystycznej. Dodatkowo, stanowiły one doskonałą platformę do wymiany doświadczeń, jak również nawiązywania współpracy między poszczególnymi podmiotami na różnych poziomach zarządzania.

Tematyka szkoleń dotyczyła zasad spójnego budowania marki, sieciowania i współpracy przy tworzeniu oferty turystycznej oraz informacji z zakresu marketingu i promocji. Informacje przekazane przez specjalistów zostały dostosowane do obecnych warunków i zasad funkcjonowania branży turystycznej.